Reklamace
Odeslání reklamace
Do odesílaného balíku je nutné vložit doklad o nákupu zboží a reklamační protokol s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji. Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné sepsat více reklamačních protokolů.
Reklamační protokol
Reklamační protokol je možné si stáhnout na ZDE.
Průběh reklamace
O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, kde Vás upozorníme na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji lze vyzvednout.
Vrácení peněz
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. V této lhůtě vadu necháme odstranit, tedy věc opravit, nebo zajistíme vrácení peněz či poskytneme požadovanou slevu. Tato lhůta začíná běžet v den následující po dni, kdy kupující vadu reklamoval.
Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Doručovací adresa: Golf Club Hodkovičky, Vltavanů 546, 147 00 Praha 4 - Hodkovičky
tel: 603 890 020 e-mail: info@greeneagle.cz